Pidetään huolta talosta ja asunnoista

Petsamontornissa näemme tärkeänä pitää paikat hyvässä kunnossa ja korjata havaitut puutteet niin pian kuin mahdollista. Avainasemassa ovat kaikki talon asukkaat ja vuokralaiset. Odotamme, että jokainen pitää hyvää huolta huoneistostaan ja ilmoittaa havaitsemistaan vioista ja ongelmista heti.

VIKAILMOITUS

Vikailmoitukset tehdään 1.1.2023 alkaen pääsääntöisesti huoltoyhtiö Kotikadulle.


Tapoja on useita:

  • jätä ilmoitus vikalomakkeella p-kerroksen siivouskomeron postiluukkuun,
    ilmoituslomakkeen löydät k-kerroksen hissiaulasta.
  • soita arkisin klo 7-16 puhelimitse numeroon 010 2708040
  • sähköpostilla: pirkantalohuolto@kotikatu.fi
  • netttisivuilla www.kotikatu.fi/huolto


Kiireellisissä tapauksissa päivystyskeskus vastaa numerosta 101 270 8888.


Käyttäkää päivystystä vain kriittisissä tapauksissa. Lisäkulut päivystyskäynneistä iltaisin,
viikonloppuisin ja pyhinä ovat merkittävät.


Ilmoita isännöitsijälle tai hallitukselle, jos edellä olevista ei ole apua.

Ilmoitusta odotamme esimerkiksi kun:

  • vesihana vuotaa vettä

  • lavuaarin tai suihkun viemäri on tukossa, etkä itse saa avattua

  • WC-istuimen huuhtelu ei toimi tai vuotaa jatkuvasti

  • lämpöpatteri ”lirisee” ja kaipaa ilmausta

  • ulko-ovi tai asunnon ovi ei mene kunnolla kiinni

  • pihan hiekoitus on puutteellinen

  • ulkovalaisin tai sisällä yhteisten tilojen valaisin ei toimi

Hissit

Hissien huollosta vastaa Pirkanmaan hissitekniikkaa Oy, mutta myös niiden vioista voi ilmoittaa arkipäivisin Kotikadulle, joka tarvittaessa hälyttää hissihuollon.


Hissseissä yleisin ongelma on ollut, että aulan lattialle kulkeutuneet hiekoituskivet estävät oven sulkeutumisen. Tämä ongelma on helppo itsekin havaita ja poistaa.