www.petsamontorni.fi
Petsamontornissa näemme tärkeänä pitää paikat hyvässä kunnossa ja korjata havaitut puutteet niin pian kuin mahdollista. Avainasemassa ovat kaikki talon asukkaat ja vuokralaiset. Odotamme, että jokainen pitää hyvää huolta huoneistostaan ja ilmoittaa havaitsemistaan vioista ja ongelmista heti.
VIKAILMOITUS
Vikailmoitukset tehdään 1.1.2023 alkaen pääsääntöisesti huoltoyhtiö Kotikadulle.
Tapoja on useita:
Kiireellisissä tapauksissa päivystyskeskus vastaa numerosta 101 270 8888.
Käyttäkää päivystystä vain kriittisissä tapauksissa. Lisäkulut päivystyskäynneistä iltaisin,
viikonloppuisin ja pyhinä ovat merkittävät.
Ilmoita isännöitsijälle tai hallitukselle, jos edellä olevista ei ole apua.
Ilmoitusta odotamme esimerkiksi kun:
vesihana vuotaa vettä
lavuaarin tai suihkun viemäri on tukossa, etkä itse saa avattua
WC-istuimen huuhtelu ei toimi tai vuotaa jatkuvasti
lämpöpatteri ”lirisee” ja kaipaa ilmausta
ulko-ovi tai asunnon ovi ei mene kunnolla kiinni
pihan hiekoitus on puutteellinen
ulkovalaisin tai sisällä yhteisten tilojen valaisin ei toimi
Hissit
Hissien huollosta vastaa Pirkanmaan hissitekniikkaa Oy, mutta myös niiden vioista voi ilmoittaa arkipäivisin Kotikadulle, joka tarvittaessa hälyttää hissihuollon.
Hissseissä yleisin ongelma on ollut, että aulan lattialle kulkeutuneet hiekoituskivet estävät oven sulkeutumisen. Tämä ongelma on helppo itsekin havaita ja poistaa.